פלטת גבינות לאירוח המושלם

19/01/2021
//
מאת:
מערכת מתוקה
FLOWER FINAL
FLOWER FINAL
FLOWER FINAL

אין כמו פלטת הגבינות שלנו לאירוח,
יש לנו מבחר מגוון וטעים לכל אירוע במיוחד

לאנשים שרוצים כשר. יש המגישים פלטת גבינות כשרה בתור מנת פתיחה לאירוע חלבי אך בהחלט ישנם אירועים רבים בהם מסתפקים בכיבוד קל המורכב מתפריט גבינות וירקות. במקרים רבים פשוט לא צריך יותר מזה.

הגבינות הישראליות אהובות מאוד על האורחים. פלטת הגבינות שלנו מורכבת ממבחר גבינות הארץ: עמק, גבינה צפתית, בולגרית ואפילו שילוב של גבינות רכות. שילוב מנצח לאירוח המושלם.

פלטת גבינות לאירוח המושלם מגיעה על מגש מהודר בוא הגבינות מסודרות בצורה הרמונית על מצע נבטים וקישוטי ירקות. עם תרצו ניתן לקבל גם בתוספת ממרחי פסטו, עגבניות מיובשות, זיתים ופלפלים. גבינות לאירוח בשילוב של כוס יין זו ממש חוויה.

רונן, איש יחסי ציבור המרבה לערוך אירועי השקה ויחסי ציבור מספר: “רבים מהאירועים שאני עורך מתקיימים במתכונת של מסיבות קוקטייל. אין דבר יותר אלגנטי מפלטת גבינות לאירוח ועם כבר פלטת גבינות אז אני מתמיד להישאר עם קייטרינג מתוקה שעושים זאת בצורה הטובה ביותר- כי פעולות מוצלחות לא משנים”.

יום ההולדת של בן הזוג מתקרב, ואת מתכננת מסיבת הפתעה לכל החברים ובני המשפחה? את וודאי עמוסה במשימות לקראת האירוע, ומתקשה למצוא זמן כדי להכין כראוי את הכיבוד שיוגש במהלכו. אם אין לך את הזמן מוטב שתוותרי ותחפשי פתרון אחר ולא לנסות להגיש לאורחים מנות מאולתרות. למתוקה יש את הפתרון המתאים ביותר עבורך! פלטת גבינות, ממרחים ולחמים העשויים ממיטב החומרים, המוגשים בצורה מוקפדת ונעימה לעין והמהווים תענוג של ממש לחך.  גבינות, לחמים וממרחים הם מוצרי מזון שכולם אוהבים, והגשתם במסגרת אירוע תאפשר למארגני השמחה להיות רגועים ושקטים בידיעה שכל אחד מהאורחים ימצא דבר מה לנשנש ולהשביע את רעבונו. האורחים באירוע יתענגו מפלטת הגבינות של מתוקה המגיעה כמו יצירת אומנות שהקפידו בה על כל הפרטים וכל רכיב בה נבחר בקפידה; כל מגש הוא חגיגה של טעמים וצבעים. האורחים שלכם יבלו ערב נעים בקרבת חברים או משפחה בעודם מנשנשים מנות משגעות הכוללות לחמים טריים ופריכים עם ממרחים וטאפנדים משובחים שיגרמו להם להרגיש בטוסקנה; גבינות איכותיות עם טעמים כפריים של תנובת השדה לצד ירקות טריים שזה עתה נקטפו. המגשים של מתוקה כוללים את מיטב הגבינות: גבינה צפתית, מנצ’גו, כדורי מוצרלה, פרומעז, רוקפור, בולגרית, פטה וברי. מומלץ מאוד ללוות את הגשת הגבינות עם יין אדום ואיכותי המחמם את הלב ומשמח את כולם. סיפורה של דגנית מראשון לציון, לקוחה קבועה שלנו, שרכשה את פלטות הגבינות ואת הלחמים שלנו, יאפשר לכם להבין טוב את סוד הקסם שלהם: “לחברתי הטובה ביותר נולד בנה הראשון, וההכנות הקדחתניות לקראת אירוע הברית הוטלו עליי, היות שההורים עצמם היו אפופים בהתרגשות ולא הצליחו לתפקד כראוי. קיבלתי הוראה מפורשת “טו קיפ איט סימפל”, כך שהאירוח יבוסס על כיבוד קל בלבד ונשנושים. החלטתי להזמין דרך אתר מתוקה מספר פלטות גבינות, מגשי ממרחים וסלסלות לחמים- פתרונות גסטרונומיים פשוטים, אך יחד עם זאת, משביעים וטעימים. הגבינות היו מצויינות, הממרחים היו דליקטס, והלחמים טריים, פריכים וממכרים. כל תכולת המגשים חוסלה עוד לפני שהאירוע הגיעו לשיאו, ואני קיבלתי שבחים על האוכל ,כאילו אני הכנתי אותו בעצמי 🙂 “. לסיכום, פלטת הגבינות המשולבת עם לחמים וממרחים נותנת את הפתרון המושלם עבור האירוע שלכם. מבחינת צורת ההגשה מדובר בתענוג לעיניים; הצלחות המתורקנות יעידו שהטעם נהדר והממרחים משרדגים את הכל. מבחינתם מדובר בסידור נוח החוסך לכם זמן וכאב ראש מבלי לפגוע בהנאתם של האורחים.

תוכן לפופ אפ